• Hidup Dalam Bersederhana

    Saya kadang-kadang cuba memahami, namun banyak kali saya gagal untuk cuba mengintai sedikit titik persamaan atau noktah kepada sengketa ini. Dan akhirnya saya hanya mampu memerhati, membaca, menilai dan menulis kesimpulan dalam diri sendiri sahaja...

  • Amanah Kita Bersama

    Masing-masing membuat suatu pekerjaan berdasarkan pada kekuatan, kemampuan serta kepakaran. Kemudian kepakaran itu dikongsi untuk perolehan manfaat bersama. Inilah sikap umat Islam yang saling menguatkan...

  • Jangan Mudah Menghukum

    Bersangka baik adalah pendirian dan sikap kita yang pertama. Jika didatangkan bukti dan fakta yang jelas tentang sesuatu kesalahan, barulah tindakan mampu dikenakan, kritikan dapat dilakukan terhadap mereka yang bersalah...

  • Itukan Hukum Allah

    Apabila orang jahil berbicara tentang agama, akan bertambah rosaklah agama di tangan mereka. Di sini, saya menentang video ini dengan hati, lisan dan tulisan sebagai tangan saya. Sungguh benci dan sangat bersimpati juga dengan pelakon- pelakon video ini. Adakah mereka sedar akan keceluparan skrip yang diucap...

Liga Senyum 2011

1 m
Liga kami kali ini adalah Liga Senyum. Tak senyum
boleh menyebabkan anda mendapat kad kuning
atau kad merah.


3
Labas-labas dahulu sebelum perlawanan berlangsung.

LIGA SENYUM 2011

Tarikh : 20 Mac 2011
Venue : Padang Ibnu Sina, Kenitra, Maghribi
Pasukan :

1- Casablanca Group
2- Rabat Agdal
3- Kenitra FC
4- Rabat Ville
5- TMFC ( Tetouan + Mohammedia )

Format Permainan : Secara liga ( 1 pusingan sahaja )

Itulah sedikit maklumat tentang Liga Senyum 2011 yang berjaya
kami, mahasiswa-mahasiswa Malaysia di Maghribi adakan pada
baru-baru ini. Persediaan untuk SUKMA 2011 bak kata penganjur.

Saya upload sedikit gambar yang telah dirakam sepanjang liga
ini berlangsung. Bukan semua gambar ini saya saja yang rakam,
ada banyak tangan yang pegang kamera ini. Hehe...

Enjoy the shoots.
Walaupun dah basi sikit!


2
Goalkeeper ini bolos 2 gol sahaja. Salah satunya
amat menakjubkan!

4
Kali ini khalaf pasti gembira. Ada 3 keping gambar beliau
terselit dalam entry saya kali ini.


5
Otai besar liga ini, bersantai di meja pengurus.

7
Dari Tetouan beliau datang menyertai kami.

6
Bakat baru PMMM rasanya.

9
2 pemain Casablanca Group. Sempat bergosip nampaknya.

8
Sentiasa senyum sebelum, semasa dan selepas perlawanan.

10
Rasanya gambar favourite saya kali ini kot.

Sekian sahaja untuk kali ini. Jumpa pula di SIV dan SUKMA 2011
pula insyaallah. Saya sibuk untuk balik Malaysia sekarang. Tapi
memang gembira untuk turut serta 2 program ini. Penutup tirai
diari saya di Maghribi ini mungkin.

Almizzi,
White House, Ain Chock,
Casablanca, Maghribi,
28 Mac 2011,
Jam 1859.

0 Komen:

Catat Ulasan