• Hidup Dalam Bersederhana

    Saya kadang-kadang cuba memahami, namun banyak kali saya gagal untuk cuba mengintai sedikit titik persamaan atau noktah kepada sengketa ini. Dan akhirnya saya hanya mampu memerhati, membaca, menilai dan menulis kesimpulan dalam diri sendiri sahaja...

  • Amanah Kita Bersama

    Masing-masing membuat suatu pekerjaan berdasarkan pada kekuatan, kemampuan serta kepakaran. Kemudian kepakaran itu dikongsi untuk perolehan manfaat bersama. Inilah sikap umat Islam yang saling menguatkan...

  • Jangan Mudah Menghukum

    Bersangka baik adalah pendirian dan sikap kita yang pertama. Jika didatangkan bukti dan fakta yang jelas tentang sesuatu kesalahan, barulah tindakan mampu dikenakan, kritikan dapat dilakukan terhadap mereka yang bersalah...

  • Itukan Hukum Allah

    Apabila orang jahil berbicara tentang agama, akan bertambah rosaklah agama di tangan mereka. Di sini, saya menentang video ini dengan hati, lisan dan tulisan sebagai tangan saya. Sungguh benci dan sangat bersimpati juga dengan pelakon- pelakon video ini. Adakah mereka sedar akan keceluparan skrip yang diucap...

Outing Republik Kakifoto

1M
Sebilangan besar mereka yang hadir.

Semalam berkesempatan outing bersama Republik Kakifoto di
Pulau Ketam, Terengganu. Ramai juga yang turut serta dalam
aktiviti yang penuh santai ini. Agak menarik.

Jadi ini beberapa keping gambar yang sempat saya rakam.

7M

5M
Sahabat SHAMS, Wan Darimi pun turut serta.

6M
Sifu Hilmi Zaid, terima kasih sudi tumpangkan
kereta beliau untuk saya.

10M

14M

8M

13M

15M

Selamat menonton gambar-gambar ini. Komen dan kritikan amat
dialu-alukan. We Shoot We Share, saya sangat suka moto grup
ini. Sekian.

Almizzi
Rumahku Syurgaku,
Marang, Terengganu,
2 Julai 2011,
Jam 0930.


8 Komen:

SiangKeMung berkata...

ade jugop ambew situ..
wahahahhahaa

ADMIN berkata...

Ehee sape ni erk? Try kabo wat ane se tuan, nak kenal gop :D

Faaein Talip Roy berkata...

perghh... bokeh tu.. hehehe..
wah.. menarik sungguh.. tak pernah p outing cam ni..
sume lens best2 je tengok.. huhuhu..

ADMIN berkata...

Ehee, insyaallah boleh join kalau ad lgi lepas2 ni :)
org laen lens best2, sy lens murah sj :) hee~

SiangKeMung berkata...

http://farm7.static.flickr.com/6031/5892637362_d8e7f8a9bb_z.jpg <<< sy

ADMIN berkata...

Ohh abe Zul Ganu kan? Ehee...

arif sufian berkata...

Perrghh,cun2.. hehehe..

ADMIN berkata...

Ehee rasa kenal dh :) Terima kasih~

Catat Ulasan